Virtuose

Revenue Group

Polski English

Funckjonalności

Korzystaj z narzędzi optymalizacji kampanii marketingowych. Maksymalizuj ROI dzięki unikalnym narzędziom Virtuose™

Funkcjonalności platformy Virtuose™

następna funkcjonalność

Flight Deck

Stały dostęp do aktualizowanej w czasie rzeczywistym informacji jest kluczem do sukcesu Twojego biznesu. Dzięki unikalnemu rozwiązaniu jakim jest Flight Deck™ masz zawsze zapewniony dostęp do najświeższych informacji odnośnie Twoich kampanii.

Wszystkie informacje pod ręką

Cele kampanii, poziom ich realizacji, przewidywane wartości oraz Alerty, informujące o zdarzeniach, które wymagają Twojej uwagi - wszystko dostępne na jednym ekranie.

IPE™

Zintegrowany Algorytm Performance Marketingu (Integrated Performance engine) i możliwość efektywnego raportowania wyników do Partnerów w czasie rzeczywistym zmienia definicję 'Performance Marketingu' uniezależniając ją od wysokich modeli rozliczeniowych (CPL,CPA, RS).

Proces optymalizacji działań wchodzi na nowy, wyższy poziom.

Performace Marketing to także CPM Flat Fee i każdy inny model rozliczeniowy!

Jedno narzędzie - wiele możliwości

Twórz i zarządzaj wieloma kampaniami za pomocą jednego narzędzia. Kampanie sprzedażowe, wizerunkowe czy komunikacyjne - wszystko dostępne na kliknięcie. Uniezależniony od IT, aktywuj nowe kanały, dodawaj Partnerów i twórz dedykowane strony docelowe. Wyniki sprawdź na Flight Decku™

Nowoczesne technologie do zarządzania leadami

Zarządzanie leadami jest sztuką optymalizacji ich cyklu życia we wszystkich jego fazach: kontaktu, kwalifikacji i konwersji do klienta lub zamówienia. Virtuose dzięki unikalnej technologii wymiany danych przez wirtualne porty USB oraz zintegrowanej macierzy wskaźników efektywności (KPIs) umożliwia analizę i optymalizację wszystkich kluczowych wskaźników konwersji.

Zarządzanie relacjami z partnerami

Dobre i trwałe relacje z Partnerami są podstawą każdego biznesu działającego w długiej perspektywie. Virtuose umożliwia dostęp do kompletu informacji odnośnie danych wszystkich Partnerów, ich potencjału, a także historii współpracy oraz ich efektywności. Renegocjacja kontraktu jeszcze nigdy nie była tak prosta!

Obsługa leadów w Call Center

Uwolnij potencjał Twojego Call Center dzięki zaawansowanym interfejsom przekazywania danych. Wymiana informacji z systemami CRM, CMS, Call Center jeszcze nigdy nie była tak prosta. Twoje Contact Center nie posiada zintegrowanej platformy? Włącz odpowiednią opcję w Virtuose i udostępnij dedykowany interface obsługi leadów.

Interfejs wymiany danych

Wiele kampanii wymaga przekazywania danych do zewnętrznych Call Centers czy systemów CRM. Nasza technologia wirtualnych portów USB pozwala w szybki i efektywny kosztowo sposób łączyć Virtuose z systemami Klientów gwarantując jego elastyczność i wydajność.

Komunikacja z klientem

Virtuose umożliwia zróżnicowane metody i kanały komunikacji. Ty decydujesz czy komunikacja ma mieć charakter automatyczny (spersonalizowany email lub SMS) czy może konieczny jest udział Agenta.

Telefon, sms, e-mail

Korzystaj z komunikacji telefonicznej, emaila oraz bramki SMS. Zbieraj dane o preferowanych kanałach kontaktu i optymalizuj proces.

Kwalifikacji leadów

Konsekwentny proces kwalifikacji i follow-up'u to niezbędne działania w procesie transformacji leada do Klienta. Aby zapewnić realizację tego procesu na wysokim poziomie, przygotowaliśmy uniwersalny system przekazywania leadów i monitorowania każdej akcji wykonanej przez Operatora.

Priorytezacja leadów

Jednym z największych wyzwań w procesie obsługi leadów jest decyzja 'który lead powinien być obsłużony jako pierwszy'. Virtuose udostępnia funkcjonalność automatycznego scoringu leadów maksymalizującą prawdopodobieństwo obsłużenia najbardziej wartościowych leadów w pierwszej kolejności.

Nuturing i komunikacja emailowa

Utrzymywanie stałego kontaktu z leadami, które nie są gotowe do zakupu "od razu" to klucz do przychodowości wielu biznesów. Maksymalizuj potencjał Twojej kampanii wysyłając szytą-na-miarę komunikację do pozornie "zimnych leadów" i zyskaj kolejne 40…50...60% sprzedaży.

Integracja źródeł leadów

Połowa sukcesu kampanii to efektywny proces sprzedaży. Dzięki uniwersalnej metodyce mierzenia efektywności, Virtuose pozwala integrować poszczególne strumienie leadów, w jeden, optymalny model zapewniając jednocześnie stały dostęp do szczegółowych danych, obrazujących efektywność partnera, kanału czy kreacji.

Strony docelowe i API

Dobrze przygotowana strona docelowa i znajdujący się na niej formularz to kamienie milowe Twojego procesu sprzedażowego. Dzięki otwartej architekturze API możesz budować strony poza systemem, wgrywać je i testować - komplet wskaźników efektywności masz zawsze pod ręką.

Raportowanie i analityka

Dzięki unikalnemu rozwiązaniu jakim jest Flight Deck™ masz zawsze zapewniony dostęp do najświeższych informacji odnośnie Twoich kampanii. Dane szczegółowe odnosnie konkretnych partnerów, stron docelowych czy kreacji są dostępne na dedykowanych ekranach - informacje generowane są na bieżąco. Masz dostęp nie tylko do standardowych wskaźników efektywności. System Virtuose jako pierwszy w Polsce mierzy w czasie rzeczywistym takie wskaźniki jak EBIT, Revenue czy ROI.

Potrzebujesz dedykowanych raportów dla określonych szczebli zarządzania?

Nic prostszego! Wybierz raport z szerokiego wachlarza dostępnych analiz - Virtuose dostarczy go automatycznie na czas do wskazanych przez Ciebie osób.

Analiza strumienia danych

Wszystkie leady, zanim trafią do dalszego procesowania analizowane są w czasie rzeczywistym już na 'wejściu'. Inteligentny system alertów powiadomi Cię nie tylko o próbach generowania 'sztucznych leadów', ale także doradzi, na którego Partnera zwrócić uwagę i przypomni o kończącym się budżecie kampanii.

Zakres analizy danych

Potrzebujesz wdrożyć realizowany w czasie rzeczywistym proces deduplikacji leadów? Nic prostszego: włącz jednym kliknięciem i sam określ jaki zakres danych system będzie analizował.

Rozwiązania zintegrowane

Maksymalizuj efekty Twoich działań dzięki efektowi synergii pomiędzy platformami Virtuose i Adcarousel. Połączenie tych technologii to Twoja gwarancja optymalizacji procesu sprzedażowego już od poziomu komunikacji (automatyczna maksymalizacja CTR ).